Origineel geplaatst door mi-jah
Ik zou het prachtig vinden als je voor elk exemplaar in je bezit ook apart de prijs en druk in zou kunnen vullen…
Dat kan al
Als je dezelfde strip in twee verschillende tabbladen opent, en hem vervolgens twee keer toevoegt, komt hij dubbel in je collectie. Zodoende kan je beide exemplaren apart toevoegen. Of is het dat niet wat je bedoelt?
Nou, ik zie liever alle info bij elkaar.
Ook als je dan op de gewone pagina van n album bent, dat je n goed overzicht hebt.
(Ik heb geen idee hoe t eruit komt te zien als je het twee keer ingevoerd hebt hoor, maar het klinkt wat onoverzichtelijk.)
Origineel geplaatst door Sam Origineel geplaatst door mi-jah
Ik zou het prachtig vinden als je voor elk exemplaar in je bezit ook apart de prijs en druk in zou kunnen vullen…
Dat kan al
Als je dezelfde strip in twee verschillende tabbladen opent, en hem vervolgens twee keer toevoegt, komt hij dubbel in je collectie. Zodoende kan je beide exemplaren apart toevoegen. Of is het dat niet wat je bedoelt?
Net even een testje gedaan met de ‘workaround’ van Sam (coole avatar trouwens! ;)), en in je collectie krijg je dan inderdaad alletwee je ingaves te zien, maar op de normale albumpagina staat dan alleen de eerst toegevoegde.
Net niet wat ik zou willen dus…
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.