stripinfo.be maakt nu gebruik van jQuery 1.5, de net gereleaste nieuwe versie. Deze zou nog sneller moeten zijn dan versie 1.4 die we tot op heden gebruikten.
Indien er zich vreemde dingen zouden voor doen, gelieve dat dan hier te melden.
Dat heeft er helemaal niets mee te maken hoor, dat komt omdat jij een forumtemplate gebruikt die niet af is. Dat mag hoor, ik gebruik die ook, maar die ziet er niet altijd 100% correct uit
Help, sinds vanmiddag kan ik maar een deel van het forum meer zien (onderste stuk blijft hangen en is voor een deel zwart). Ook antwoorden op berichten gaat niet omdat slechts een deel van de pagina verschijnt. Enkel bij dit bericht lijkt het te lukken (krijg ik de volledige pagina en kan ik dus posten).
Firefox (3.6.13), Opera 11, Chrome, IE 8… overal hetzelfde probleem. Loopt er bij mij iets mis of heeft het toch met de site te maken?
Origineel geplaatst door Veter
Help, sinds vanmiddag kan ik maar een deel van het forum meer zien (onderste stuk blijft hangen en is voor een deel zwart). Ook antwoorden op berichten gaat niet omdat slechts een deel van de pagina verschijnt. Enkel bij dit bericht lijkt het te lukken (krijg ik de volledige pagina en kan ik dus posten).
Firefox (3.6.13), Opera 11, Chrome, IE 8… overal hetzelfde probleem. Loopt er bij mij iets mis of heeft het toch met de site te maken?
ik heb het in ieder geval ook, met verschillende pc’s+browsers (in het verleden is het nog wel ns gebeurd)
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.