Ik heb al een paar reeksjes van Leo: werelden van aldebaran, Betelgeuse, Kenya. Die laatste 2 in integrale HC versie. En die vind ik eigenlijk erg leuk om te lezen en te hebben.
Zijn er plannen om van Antares, verre werelden, etc.. Ook zulke integrale versies uit te geven?
Verre werelden is inderdaad afgerond, maar voor een integrale zullen er eerst enkele albums uitverkocht moeten zijn, vrees ik… Ze gaan geen integrale maken als ze de losse albums nog in overvloed in stock hebben…
Origineel geplaatst door Project_Z
Antares gaat een 6de deel hebben.
Verre werelden is inderdaad afgerond, maar voor een integrale zullen er eerst enkele albums uitverkocht moeten zijn, vrees ik… Ze gaan geen integrale maken als ze de losse albums nog in overvloed in stock hebben…
Nondedju, dan kan ik dus gerust nog enkele jaren wachten… Vergeet het, dan koop ik de singles wel ondertussen :-). Heb gezien bij Aldebaran/Betelgeuse dat er telkens toch een aantal jaren tussenzit…
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.