Wanneer ik strips wil toevoegen aan mijn collectie, krijg ik de melding dat ik niet goed ben ingelogd. Andere aanpassingen zijn echter wel mogelijk (niet zoals het plaatsen van dit bericht). Wat kan ik hieraan doen, zodat ik deze database toch kan blijven gebruiken ?
Ik moet die check even wat aanpassen, soms geeft hij onterecht die melding…
Het helpt meestal om de pagina eens te verversen en opnieuw te proberen. Laat me weten of het lukt!
Origineel geplaatst door Herbert
Probleem met inloggen van een iets andere aard: inloggen lukt niet vanaf mijn iPad (de knop “registreren” doet het dan weer wel). ?(
Op welke manier lukt het niet? Ik heb zelf geen iDinges, en kan het dus niet testen
Origineel geplaatst door join4
Wanneer ik strips wil toevoegen aan mijn collectie, krijg ik de melding dat ik niet goed ben ingelogd. Andere aanpassingen zijn echter wel mogelijk (niet zoals het plaatsen van dit bericht). Wat kan ik hieraan doen, zodat ik deze database toch kan blijven gebruiken ?
Origineel geplaatst door Surya Origineel geplaatst door Herbert
Probleem met inloggen van een iets andere aard: inloggen lukt niet vanaf mijn iPad (de knop “registreren” doet het dan weer wel). ?(
Op welke manier lukt het niet? Ik heb zelf geen iDinges, en kan het dus niet testen
op de homepage geeft de ipad safari de Welkom gast inloggen stuk niet actief aan.
Als je naar het forum gaat kan je wel inloggen onderaan zonder problemen/
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.