kagebe schreef:
Vandaag weer een rondje langs de strip en comic winkels gedaan die ik zeker elke maand 1 en als het kan meer keren bezoek en ook nu weer naast de aankopen ook weer de nodige extra gratis folders,boekjes ( x-Men second coming prepare , Zozolala) en krantjes meegekregen al dan niet op mijn eigen verzoek. Ik vraag me af of er ook van die comic fans zijn die net als ik wekelijks het krantje - Comic Shop News - te pakken willen krijgen.Zelf heb ik dat een hele tijd volgehouden maar de laatste tijd kan ik niet wekelijks meer gaan,maar als echte Nederlander elke keer dat ik wel ga laat ik het niet na om te vragen naar dit soort van leuke hebbedingetjes.
Een van de Comic Shops is ook weer zo gul dat elke maand de dikke preview en de Marvel preview boeken gratis mee kunnen, iets wat ik dan ook enorm waardeer maar me ook altijd weer in tranen brengt omdat er zoveel in staat wat ik weer niet kan bestellen omdat de bankrekening maar een beperkte aanschaf toelaat.
Zo zie je maar weer, wel graag alles gratis mee nemen en dan toch nog weer treuren.