Les News de BIBLIOBD
Nouveautés …
Vous découvrez les news de BIBLIOBD !
18/03/2009 | Alex Commans Alex
Nous avons fini de remettre ENCYCLBD à jour nous recherchons une solution pour remettre le site en ligne, pour cela nous avons besoin de publicité ou de sponsoring afin de couvrir les frais…
Nouveautés …
Go Mobile …
18/03/2009 | Alex Commans Alex
Libérez votre site. Go Mobile Avec BiblioBDnews, bénéficiez de la version mobile la plus aboutie du marché. Tous les services de votre site web sont disponibles sur les mobiles … Toute la puissance au creux de la main. Votre information accessible en permanence ! Bientôt en…
Die mannen zitten met een serieuze uitdaging. Het is een monnikenwerk om deze biblio te vervolledigen en up-to-date te houden.
Ze zullen er jaren moeten overdoen om op dat niveau te kunnen komen. En een goed uitziende site kan dat moeilijk goed maken.
Sorry, site uit oorspronkelijk bericht verward met een andere site…
Gelieve dit antwoord te negeren
(Oh, maar die zijn al heel wat langer bezig dan wij hoor. Er wordt regelmatig gewerkt aan de layout en aan verbeteringen. En de laatste weken zijn er inderdaad weer een heleboel wijzigingen gebeurd aan de presentatie van de albums en hun verschillende uitgaves. In elk geval een indrukwekkende database: 69590 verschillende albums (het aantal verschillende uitgaves wordt niet vermeld), hoofdzakelijk Franstalig. Wij zitten vandaag aan 60400 verschillende albums, maar wij hebben ook veel onvertaald Franstalig en Engels werk staan. Ons wacht dus ook nog serieus monnikenwerk. )
Origineel geplaatst door Veter
Oh, maar die zijn al heel wat langer bezig dan wij hoor. Er wordt regelmatig gewerkt aan de layout en aan verbeteringen. En de laatste weken zijn er inderdaad weer een heleboel wijzigingen gebeurd aan de presentatie van de albums en hun verschillende uitgaves. In elk geval een indrukwekkende database: 69590 verschillende albums (het aantal verschillende uitgaves wordt niet vermeld), hoofdzakelijk Franstalig. Wij zitten vandaag aan 60400 verschillende albums, maar wij hebben ook veel onvertaald Franstalig en Engels werk staan. Ons wacht dus ook nog serieus monnikenwerk.
Oeps, ik merk nu dat ik wat dingen door elkaar gehaspeld heb.
Mijn vorig antwoord ging eigenlijk over Bedetheque. Terwijl het oorspronkelijke bericht van Fluiten over EncycloBD ging. Dat was een zeer uitgebreide online database (met ook zéér veel Nederlandstalige albums). De informatie was zeer summier, maar ze hadden zeer veel covers.
Die site iis een hele tijd geleden plots offline gegaan. Maar blijkbaar zijn er nu mensen die ze opnieuw tot leven willen brengen.
Het dringt nu vaag tot me door dat ik daar ooit ook geregistreerd was, en vandaar ook dat mailtje gekregen heb.
Maar zoals Brunoo zei, wordt dat nu wel een serieuze uitdaging, na zolang verdwenen te zijn…
En ik vraag me af of ze ook het Nederlandstalig gedeelte weer online willen?
Het dringt nu vaag tot me door dat ik daar ooit ook geregistreerd was, en vandaar ook dat mailtje gekregen heb.
?( Ik was daar ook geregistreerd, maar heb geen mailtje ontvangen? Misschien dat ik daar nog wel een oud mailadres gebruikte…
En ik vraag me af of ze ook het Nederlandstalig gedeelte weer online willen?
Dat zou wel heel erg leuk zijn. Zeker gezien het aantal covers dat ze daar hadden (hoewel dat er toch heel wat minder waren dan wij er hebben op dit moment; ik vond het altijd jammer dat geen van de covers die ik opstuurde ooit gepubliceerd werden).
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.