Burps schreef:
De link naar album 23 “De dubbelgangers” van Thomas Pips werkt niet ! Ik krijg telkens de mededeling “de pagina kan niet worden weergegeven”. Foutje op de site ?
Burps schreef:
De link naar album 23 “De dubbelgangers” van Thomas Pips werkt niet ! Ik krijg telkens de mededeling “de pagina kan niet worden weergegeven”. Foutje op de site ?
Veter schreef:
Geen probleem hier.
Misschien eens proberen om pagina te verversen?
Burps schreef:
Nee, pagina vernieuwen helpt niet, ik blijf vaststeken in het scherm “pagina niet beschikbaar”.
Iyo74 schreef:
Hier ook geen probleem, noch in Firefox, noch in IE. Toch eens proberen met een herstart van de computer, of heb je dat al gedaan?
Burps schreef:
Heb het nu eens via Firefox geprobeerd en … met succes ! De pagina opent meteen, no problem. Foutje moet dus in mijn besturingsprogramma zitten. Enfin, is nu opgelost, het album is toegevoegd aan mijn collectie.
Veter schreef:
Oef!
![]()
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.