Je had bij (Redrum 327 - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) overal Ya-Seong Ko toegevoegd, terwijl op de cover eigenlijk ook Yasung Ko staat.
Wordt die Ya-Seong Ko soms gebruikt als ‘andere naam’ of is dat gewoon fout en moet die weg?
Daar kan ik je zeker in volgen. Het wordt nog eigenaardiger: volgens (Zilveren Dolfijn -) is het de schrijver van de serie Motor boys, en die ziet er me nu écht wel geen manga uit.
Ik begin zo’n donkerbruin vermoeden te krijgen dat er 2 Syuho Sato’s zijn.
Ik vermoed ook heel sterk dat bij (Scott Zombi - Uitgaves van deel 3 L'amicale des réducteurs de tètes - stripINFO.be) de Sato’s door elkaar gehaald worden voor de inkleuring. Ik heb ook bij BDT al genoeg fouten gezien om hen niet blindelings te vertrouwen. Ik heb daarom de inkleurder bij Scott Zombi verwijderd totdat iemand met zekerheid kan zeggen over welke Sato het precies gaat.
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche Origineel geplaatst door woelfie Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
In het verlengde hiervan: is Shuho Sato = Syuho Sato?
Daar kan ik je zeker in volgen. Het wordt nog eigenaardiger: volgens (Zilveren Dolfijn -) is het de schrijver van de serie Motor boys, en die ziet er me nu écht wel geen manga uit.
Ik begin zo’n donkerbruin vermoeden te krijgen dat er 2 Syuho Sato’s zijn.
Dat hadden we juist hoor, daar zit het probleem niet.
Bij ons stond Shuho/Syuho Sato (een manga auteur) als inkleurder bij Scott Zombi, bij BDT staat er Fumiya Sato als inkleurder (ook een manga auteur), en waarschijnlijk is het dus een andere Sato…
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.