woelfie schreef:
ik vermoed dat (De rovers van keizerrijken - Uitgaves van deel 2 Huidbloemen - stripINFO.be) een dubbel is van (De rovers van keizerrijken - Uitgaves van deel 2 Huidbloemen - stripINFO.be).
Zelfs het isbn nummer is hetzelfde.
woelfie schreef:
ik vermoed dat (De rovers van keizerrijken - Uitgaves van deel 2 Huidbloemen - stripINFO.be) een dubbel is van (De rovers van keizerrijken - Uitgaves van deel 2 Huidbloemen - stripINFO.be).
Zelfs het isbn nummer is hetzelfde.
Veter schreef:
Neen toch niet, die heruitgave heeft een andere cover, dezelfde als de Franse heruitgave: De rovers van keizerrijken - Uitgaves van deel 2 Fleurs de peau - stripINFO.be
De toevoeger had vermeld dat er nog een scan ging volgen, maar dat is er blijkbaar nooit van gekomen.
woelfie schreef:
Ah, OK.
Dat kon ik uiteraard niet weten.
Maar als de cover verandert, zal vermoedelijk toch ook het isbn nummer anders zijn?
Veter schreef:
Nee het spijt me, ook dat niet. ISBN is gelijk aan 1e uitgave.
Ik kan die ISBN toekenning ook niet volgen, soms krijgen heruitgaven waar niets aan gewijzigd is wel een ander ISBN, en soms (zoals hier) echt verschillende uitgaven die toch hetzelfde ISBN houden. ?(
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.