Ik heb geprobeerd om deel 2 tot en met 5 van de vorig jaar verschenen heruitgaves van de oblong-formaat Guust albums in het Frans toe te voegen (deel 1 heb ik niet, en dus ook niet de ISBN nummers etc). Maar tot nu toe is enkel deel 2 op de site verschenen. … Heb ik een fout gemaakt bij het ingeven of zo?
Ja, je voegt die telkens toe als nieuwe albums in de reeks, terwijl dat gewoon Franse versies zijn van reeds aanwezige Nederlandstalige albums.
Ik heb er eentje verplaatst en gekoppeld aan het bestaande album om te tonen hoe het moet (wat nogal wat werk vraagt). Maar je hebt ze daarna nog eens fout toegevoegd.
Misschien even dit bericht lezen: (http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=4377)
Vooral het verschil van een “nieuw album” en een “andere versie van een reeds bestaand album” is hier belangrijk.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.