De Smaragden Stift: herkansing 1

mi-jah schreef:

Origineel geplaatst door belgianbingo
Nounou, die Douwe Dappert verdient ook een snelle heruitgave. Zijn die strips nog een beetje te vinden?

Ik kom ze nog af en toe tegen, maar de 2e hands bakken staan er niet vol mee!
Zelf heb ik de reeks nog niet compleet, en ik ben er toch al enige jaren mn ogen voor aan het open houden… (Het moet qua prijs ook niet meteen de hoofdprijs zijn!)

fluiten schreef:

'k zie Lambil hier al puntenloos ten onder gaan en ook al verdiend geen van de twee een punt, 'k maak er graag 1-3 van.

Andreas is niet direct mijn ding. De 20 eerste delen van de Blauwbloezen waren goed te pruimen.

Voila, weer tegen wat schenen gestampt? Niet, beste Surya? :smiley:

mi-jah schreef:

Hahaha! Onze Ivan gaat voor de Blauwschenen! :smiley:

Maar je hebt gelijk wat de Blauwbloezen betreft, de eerste 20 delen ofzo zijn nog steeds erg goed te genieten!
Heb ik toch regelmatig erg hard om moeten lachen! :]

woelfie schreef:

Origineel geplaatst door fluiten
'k zie Lambil hier al puntenloos ten onder gaan en ook al verdiend geen van de twee een punt, 'k maak er graag 1-3 van.

Andreas is niet direct mijn ding. De 20 eerste delen van de Blauwbloezen waren goed te pruimen.

Toch even aanstippen dat van de eerste 20 albums er maar 14 door Lambil getekend waren, en 6 door Louis Salverius.
En die eerste 20 waren inderdaad wel leuk… toen Cauvin nog leuke scenarios maakte.:stuck_out_tongue:

Daarmee:
Lambil - Andreas 1-4 !

woelfie schreef:

Dan ook maar de volgende, goed voorbereid wegens al een paar dagen hierover aan het denken:
Bosschaert - Lax 0-1

Eigenlijk verdienen ze het allebei, maar er kan maar één de winnaar zijn (enkel en alleen al wegens het schitterende De Kraai).

chico 2 schreef:

Bosschaert - Lax 0 -2

Sorry Jan.

belgianbingo schreef:

Bos- Lax 0-3

Jefke15 schreef:

1-3

fluiten schreef:

2-3

fluiten schreef:

Surya schreef:

2-3

Bosschaert is een fantastisch tekenaar, Lax is dat nog net iets meer :slight_smile:

belgianbingo schreef:

Origineel geplaatst door Surya
2-3

Bosschaert is een fantastisch tekenaar, Lax is dat nog net iets meer :slight_smile:

Het stond al 2-3 na fluiten?

mi-jah schreef:

Dan is Lax door, lijkt me…

the pope schreef:

dat lijkt me dan ook (eigenlijk zou ik zulks ongeldig moeten verklaren, maarbon :smiley: )

Surya schreef:

2-4, nem :stuck_out_tongue:

$tripofiel schreef:

Lloyd (V for Vendetta, Sandman Mystery Theater) vs Pedrosa (Drie Schimmen, Auto Bio): 0 - 1

Origineel geplaatst door belgianbingo
Nounou, die Douwe Dappert verdient ook een snelle heruitgave. Zijn die strips nog een beetje te vinden?

Die kom ik regelmatig tegen, maar eerste drukken is toch al een zeldzaamheid… :slight_smile:

qwerty schreef:

Lloyd vs Pedrosa (Drie Schimmen, Auto Bio): 0 - 2

cuppenh schreef:

Lloyd vs Pedrosa 1-2

woelfie schreef:

V vs Biobak 2-2

belgianbingo schreef:

Lloyd (V for Vendetta) vs Pedrosa : 3-2