Onze #19 De Killer is sinds deze week in de bioscoop en vanaf 10 november te bekijken op Netflix! De film is gemaakt door David Fincher, die we al kennen van toppers als Se7en, Fight Club, The Game, Gone Girl en The Social Network (en nog véél meer). Via de IMDB zijn nu al fraaie trailers te zien.
Ik zou maar niet de kans lopen om vingerkramp te krijgen, de film is gisteren al gereviewd door een RTL Boulevard recensist… Nou is dat TV programma commerciële bagger van het allerergste en allerlaagste allooi, waar films als Costa 53 of Flodder 126 normaliter en zonder enige gêne als shakespeareaanse meesterwerken worden neergezet, maar als zelfs een RTL Boulevard recensist The Killer als “aardig” bestempeld, en zei dat hij meer had verwacht van een Fincher film, dan is dat meer verwoestender als een score 2 op IMDb…
Origineel geplaatst door $tripofiel
Een van mij favoriete reeksen en was toch niet van plan om deze te gaan bekijken.
Bedankt voor de update!
Ahum, $tripo, zo slecht is die film dus niet…
Ik ben nu best benieuwd wat JIJ (The Killer (2023) - IMDb) vindt…
– Deze site gaat over stripboeken, da’s een ander ding, maar toch leuk om te horen!.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.