the pope schreef:
telt niet, het is veuls erger
5-1 btw 8)
the pope schreef:
5-1 btw 8)
mi-jah schreef:
Origineel geplaatst door the pope
5-1 btw 8)
Dan staat er vast een verkeerde tekening bij een van de tekenaars…
Alleen ken ik ze nog steeds niet allemaal goed genoeg om dat te determineren…
Het zou wel eens het plaatje bij Frank kunnen zijn…
Dan nog ff algemeen verzoek: plaats maar 's wat plaatjes van Franquin die dan zoveel beter zouden moeten zijn dan Manara, om deze slachting te rechtvaardigen…
the pope schreef:
mi-jah schreef:
Zeker 'n leuk en mooi plaatje, maar je gaat me toch niet serieus vertellen dat dat zoveel beter is dan de plaatjes die ik net heb gepost…? ![]()
Edit: oh wacht, het waren er alweer twee…
Franquin is zeker geweldig met alleen zwart, maar dan nog…
the pope schreef:
het is zelfs eens ergens verkozen tot allerbeste stripplaatje ter wereld enzoverder enzovoorts, vandaar dat het mij als eerste te binnen schoot.
het idee achter die boekengrot alleen al is zo cool ![]()
mi-jah schreef:
het idee achter die boekengrot alleen al is zo cool ![]()
Zeker waar! :]
het is zelfs eens ergens verkozen tot allerbeste stripplaatje ter wereld enzoverder enzovoorts, vandaar dat het mij als eerste te binnen schoot
Dat is voor mij dus die politieke correctheid… Niet van jou, maar dat dit verkozen is tot beste stripplaatje… Het merendeel van die kiezers zal dan klaarblijkelijk niet veel strips gelezen hebben!
En uit welk jaar stamt die verkiezing? :rolleyes:
the pope schreef:
was op een naburig stripforum, dus behoorlijke freaks wat striplezen betreft.
stootte op die verkiezing tijdens het samenstellen van de longlist voor dit wedstrijdje.
nipt tweede was trouwens een prent van guarnido
Herbert schreef:
Hier nog wat meer plaatjes voor eventuele twijfelaars (‘politieke correctheid’, het zal me wat !)
mi-jah schreef:
Ja, ik vind ze mooi hoor, maar ik blijf Manara beter vinden…
En ik sta hier toch wel telkens paf dat de kiezers hier met zoveel gemak de tegenstanders van Franquin aan de kant schuiven…
Echt treurig…
allp schreef:
Ik geef toch ook een puntje aan Manara. Franquin is steengoed, maar ik deel dezelfde mening dan mi-jah, ik hou nét dat ietsje meer van Manara.. Duss: 5-2
Is de fout in de opgave nu al gevonden..? ![]()
T.I.A schreef:
5-3 8o
mi-jah schreef:
Origineel geplaatst door allp
Ik geef toch ook een puntje aan Manara. Franquin is steengoed, maar ik deel dezelfde mening dan mi-jah, ik hou nét dat ietsje meer van Manara.. Duss: 5-2
Nice allp! :]
Die fout vinden is nu ook de officiële vraag geworden in de quiz…
Ik ga even 'n vergrootglas pakken… ![]()
Surya schreef:
was op een naburig stripforum, dus behoorlijke freaks wat striplezen betreft.
stootte op die verkiezing tijdens het samenstellen van de longlist voor dit wedstrijdje.
nipt tweede was trouwens een prent van guarnido
OK, dus da’s 't volgende dat we doen: mooiste plaatje ooit. Iedereen mag ze insturen, en dan doen we dit nog eens over ![]()
the pope schreef:
ik dacht aan mooiste stripbabe ![]()
T.I.A schreef:
Origineel geplaatst door mi-jah
Origineel geplaatst door allp
Nice allp! :]
Die fout vinden is nu ook de officiële vraag geworden in de quiz…
Ik ga even 'n vergrootglas pakken… ![]()
En T.I.A X( ![]()
Surya schreef:
ik dacht aan mooiste stripbabe ![]()
Ook goed ![]()
fluiten schreef:
6-3
Manara kan niet eens tippen aan Franquin. Drie stemmen voor die sexueel geobsedeerde klungel. Shame on You.
![]()
the pope schreef:
Lax (De Teenloze Adelaar) vs Kolk (Meccano, Gilles de Geus) 0-1
Lax wordt een beetje overdreven gehypet, alsuhetmijvraagt ![]()
Surya schreef:
Toch maar ff bevestigen dat ik die hype steun ![]()
1-1
the pope schreef:
ik snap dat wel, dat je als rabiate wielerhater die strip op zich te hoog inschat, terwijl de kwaliteiten die erin zitten eigenlijk gewoon inherent zijn aan het basisgegeven van het wielrennen (zeker in die periode), en lax daar weinig verdienste aan heeft. 8)
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.