Daredevil

Chris Van de Meerssche schreef:

Ik heb hier enkele Daredevils die ik wil invoeren in de Engelse reeks, maar ik snap de indeling niet goed. Er zijn er met gewonde nummers, andere krijgen een A als voorvoegsel terwijl het de reguliere reeks betreft, een issue, the return of the king, Conclusion, staat er zelfs twee keer in.

Kan iemand dat uitklaren aub?

Veter schreef:

Er staan er nog een aantal met foute nummers.
De nummers vanaf 500 zijn een vervolg op de 2de run (en moeten dus voorvoegsel A krijgen), en niet een vervolg op de 1e run. Een aantal zijn al hernummerd, een aantal niet. Het staat er dus geen 2 keer in, dat is een andere versie van hetzelfde exemplaar maar nog met een verkeerd nummer.

Marvel heeft een aantal reeksen hernummerd, door alle runs samen te tellen, en de telling vanaf daar te laten doorlopen. Dit is zo een reeks. En zorgt overal voor verwarring… ;(

Chris Van de Meerssche schreef:

Runs, runs , een reeks is een reeks, waarom moeten die uitgeverijen zo moeilijk doen. Denken ze dan echt niet eens aan die arme zielen die databases bijhouden! Dedju toch.
:wink:

Ik heb nrs 319 tot 325 en dan 326, 328 en 329. Dat is geloof ik de eerste run, dus gewoon zonder voorvoegsel. OK zo?

Veter schreef:

Inderdaad, en Marvel spant wel de kroon met al die ingewikkelde toestanden.

Jouw nummers zouden dan inderdaad zonder voorzetsel moeten.

T.I.A schreef:

Daredevil lastig? Je zou The Incredible Hulk eens moeten zien 8o