rockrecycler schreef:
Ik voegde onlangs enkele covers toe (speciale uitgave van extra muros en van lady S.) Alleen de cover van Extra Muros is aanvaard. Wat is er mis gegaan met de cover van Lady S. (Al 2 x opnieuw geprobeerd)
rockrecycler schreef:
Ik voegde onlangs enkele covers toe (speciale uitgave van extra muros en van lady S.) Alleen de cover van Extra Muros is aanvaard. Wat is er mis gegaan met de cover van Lady S. (Al 2 x opnieuw geprobeerd)
Veter schreef:
Ik denk niet dat ik ze verwerkt heb, misschien een andere mod.
Maar als covers niet aanvaard worden kan je ze best nog eens nakijken en openen op je computer (dus niet op de site waar je ze eventueel gehaald hebt). Let op de volgende dingen:
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door rockrecycler
Wat is er mis gegaan met de cover van Lady S. (Al 2 x opnieuw geprobeerd)
Geen idee, ook ik ben die niet tegengekomen…
cuppenh schreef:
En ik heb de laatste tijd geen covers toegevoegd. Ben er ook geen van Lady S. tegengekomen bij die die ik het laatst heb verwerkt.
T.I.A schreef:
Niet tegengekomen ?( , Ik laat de Info staan die ik niet zeker ben of niet ken.
![]()
fluiten schreef:
nope, niet gezien of gedeleted.
Wel gek, natuurlijk. 8o
Surya schreef:
Lol, ik was het ook niet, dus ze zijn in een of ander zwart gat terecht gekomen!
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.