ignoramus schreef:
Robbedoes en kwabbernoot 42:
De cover die bij nr 42 staat is een herdruk. Bij de eerste druk staat “tome & janry” gecenterd onder de rechthoek ( zie catawiki, daar staat de juiste).
ignoramus schreef:
Robbedoes en kwabbernoot 42:
De cover die bij nr 42 staat is een herdruk. Bij de eerste druk staat “tome & janry” gecenterd onder de rechthoek ( zie catawiki, daar staat de juiste).
Veter schreef:
Eh, wat zie jij dan nu staan op de site?
Ik heb de pagina al ververst om zeker te zijn dat ik de juist zie, maar ik zie echt geen verschil? ?(
ignoramus schreef:
alleen maar juiste covers ![]()
maar vermits de cover anders is in de herdruk, moet er dan geen 2de editie toegevoegd worden ?
Veter schreef:
Ik heb daar niets aan gewijzigd hoor. Er staat daar volgens mij niets fout.
Ik denk dat je het had over deel 41, daar stond inderdaad een foute cover, ik heb die daar vervangen, en de (reclame)heruitgave toegevoegd.
Veter schreef:
Heb jij het nog steeds over deel 42 (in Moskou)? Want ook op catadinges zie ik daarvan geen afwijkende covers… ?(
ignoramus schreef:
ben niet meer mee.Had dit gisteren genoteerd bij het inbrengen van mijn aankopen in valkenswaard en heb het net ff gemeld. Ziet er nu ok uit, dus zal ik wel het nummer fout genoteerd hebben … :rolleyes:
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.