Ik ben onlangs “x-men” strips beginnen verzamelen (17,5 op 27cm)
en ik wou deze graag in hoesjes duwen zodat ze perfect bewaard blijven.
Nu was mijn vraag waar haal ik deze … kent iemand soms een web-shop die er verkoopt? (van juiste formaat, met sluiter).
En weet iemand mss toevallig waar ik opbergdozen hiervoor kan vinden?
Op ebay vind ik enkel “Mylar”-hoesjes. maar deze zijn iets te duur om mee te beginnen (80/100stuks). Is mss eens iets voor later.
Dat zijn er eigenlijk voor Europese strips (ander formaat). Daar heb ik er ook al wat gekocht voor mijn oudste exemplaren die zwaar aan het verslijten zijn.
Origineel geplaatst door GoldWes
Ik ben onlangs “x-men” strips beginnen verzamelen (17,5 op 27cm)
en ik wou deze graag in hoesjes duwen zodat ze perfect bewaard blijven.
Nu was mijn vraag waar haal ik deze … kent iemand soms een web-shop die er verkoopt? (van juiste formaat, met sluiter).
En weet iemand mss toevallig waar ik opbergdozen hiervoor kan vinden?
Op ebay vind ik enkel “Mylar”-hoesjes. maar deze zijn iets te duur om mee te beginnen (80/100stuks). Is mss eens iets voor later.
Alvast bedankt
Grtz wes
Gerber Mylar comic bags (100 stuks current size) + 100 backingboards bestel ik voor zo’n 25 samen
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.