Collectiebeheer: voor sommige mensen niet beschikbaar

Surya schreef:

Momenteel is er een probleem waardoor sommige gebruikers hun collectie niet kunnen raadplegen. Wij werken aan een oplossing.

Surya schreef:

Het probleem was het gevolg van een stukje trage code die bij een grote hoeveelheid gegevens voor een timeout van de pagina zorgde. De code is nu opgekuist naar een veel sneller stuk code, zodat het probleem is opgelost, en het collectiebeheer voor iedereen een stuk sneller gaat.

mikiestrips schreef:

Beste Surya,

Ik kan al enige tijd niet bij mijn collectie, krijg de melding de gevraagde collectie is niet plubliek beschikbaar!

Wat kan ik hieraan veranderen?

MK,

Mike

mikiestrips schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Momenteel is er een probleem waardoor sommige gebruikers hun collectie niet kunnen raadplegen. Wij werken aan een oplossing.

mikiestrips schreef:

ik kan nog steeds niet bij mijn collectie!!!

mk,

Mike

mr.mansvelt@living-office.nl

Surya schreef:

Ik zal eens onderzoeken.

mikiestrips schreef:

Beste Surya,

Ik krijg nog steeds de melding: De gevraagde collectie is niet voor het publiek beschikbaar.

Ik kan mijn collectie niet bij werken en in zien. hoe kan ik dit veranderen?

Mk,

Mike

Veter schreef:

Mike, zou je al eens kunnen beginnen met naar je (- stripINFO.be) te gaan. (Homepage >> links in menu)
Daar onder Opties collectiebeheer het vakje “Collectie publiek:” aanvinken. (En uiteraard Opslaan)
Dan kunnen we al even controleren of andere mensen die collectie dan wel of niet kunnen zien, en kunnen we misschien al dingen uitsluiten.