Breda 08/09 september

Chris Van de Meerssche schreef:

Gaat iemand naar Breda? Ik heb wel eens zin om te gaan, ben er nog nooit geweest

$tripofiel schreef:

Normaal ik waarschijnlijk alleen de zondag … :frowning:

Royale de luxe schreef:

nope, tussen voetbal en andere activiteiten geen ruimte meer.

'k zou ook maar 1 dag gaan hoor, en ben er nog niet uit welke.

beus schreef:

ik kan alleen maar de zaterdag
maar ik twijfel nog een beetje want tis da weekend ook een beurs in brussel met leuke namen

maar het voordeel van breda is wel dat het allemaal in het nederlands is natuurijkl

bouwertje schreef:

ben ook aan het twijfelen tussen brussel en breda
maar als ik naar breda ga is het zondag

bon, de kogel is door de kerk, ik ga zaterdag.
Blijkbaar kan je nu ook al op voorhand tickets bestellen zodat je niet moet aanschuiven aan de kassa.

Wel, de eerste keer geweest, en toch wat overdonderd door de omvang. Door mijn heel beperkte tijd om te snuisteren heb ik me beperkt tot comics, wat me niet zo’n groot aanbod leek, tot ik de stand van Cheap Comics tegengekomen ben…
Over de kwaliteit van het Nederlandstalige aanbod kan ik niiet oordelen, ik heb er niet in gesnuisterd. De kwantiteit doet we wel vermoeden dat je er wel je gading zal kunnen vinden.
Heel mooi kader trouwens, dat Chassé Theater, en de kinderen waren blij met het springkasteel en de schmink, dus…
Voor herhaling vatbaar!

De Nederlandse ‘gastronomie’ daarentegen viel tegen, we zijn gaan eten in een taverne aan de overkant, maar de kok mag terug naar school…

$tripofiel schreef:

Heb geen opvang voor mijn dochter en moet thuis blijven! ;(

Surya schreef:

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
De Nederlandse ‘gastronomie’ daarentegen viel tegen, we zijn gaan eten in een taverne aan de overkant, maar de kok mag terug naar school…

Dat denk ik nu eens elke keer als ik in Holland iets eet zie. Nog NOOIT iets lekker gegenten. Zelfs hun Chinezen of Italianen bakken er niets van!

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Zelfs hun Chinezen of Italianen bakken er niets van!

Da’s pas straf! Maar ja, hier in België zijn we dan ook verwend hè.

Veter schreef:

En waarschijnlijk ook de verkeerde plaatsen binnengestapt. :smiley:
Ik kom toch ook heel regelmatig in Nederland en ik heb daar ook al héél lekker gegeten. :slight_smile:

Onze fietsvakantie van enkele weken geleden was met een gastronomisch arrangement, en het menu in dat hotel was elke avond echt super! Ook in dat segment hebben de Nederlanders ons intussen al bijgehaald hoor. :slight_smile:

bouwertje schreef:

Vandaag geweest was een rustige maar leuke dag
Ook voor de eerste keer geweest en voor herhaling vatbaar