Boekenkast

T.I.A schreef:

Vandaag mijn inbouwkast besteld voor mijn collectie in mijn hobby kamer …
Ongeveer een 16 meter ga ik kunnen besteden, hopelijk gaan mijn 3000 strips erin kunnen ?(

Als ze geplaatst is, komt er een foto :]

Surya schreef:

16 meter? Da’s al wat. Ik kijk uit naar de foto’s!

fluiten schreef:

Ik vind het leuk dat je dit met ons wilt delen, maar net als op DGR wil ik toch wel even opmerken dat het internet totaal geen anonieme manier van gegevens uitwisselen is. Daarmee bedoel ik gewoon dat, mocht hier een persoon met minder goede bedoeling rondsurfen en die kent iets van strips wel eens snel zou kunnen uitvinden vanuit welke lokatie deze foto is. Zelf zou ik het niet kunnen (mij snel even indekken :wink: ) maar ik ben dan ook geen ITer, hé.

Maar ja, dan kan jij natuurlijk je wraak nemen als ze hem in jouw afdeling achter tralies zetten, natuurlijk :smiley:

T.I.A schreef:

Er staat niets in van waarde… Ik ben geen “eerstedrukverzamelaar”, dus die zijn er al aan voor de moeite …

Maar ja, dan kan jij natuurlijk je wraak nemen als ze hem in jouw afdeling achter tralies zetten, natuurlijk

Dat is logisch natuurlijk 8)

Surya schreef:

Origineel geplaatst door T.I.A
Er staat niets in van waarde… Ik ben geen “eerstedrukverzamelaar”, dus die zijn er al aan voor de moeite …

Het zelfde bij mij. 60% van mijn verzameling zijn totaal waardeloze Talent en Arboris albums die ze overal naar je kop slingeren. En ik ben zo stom geweest er steeds de volle pot voor te betalen :rolleyes:

belgianbingo schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door T.I.A

Het zelfde bij mij. 60% van mijn verzameling zijn totaal waardeloze Talent en Arboris albums die ze overal naar je kop slingeren. En ik ben zo stom geweest er steeds de volle pot voor te betalen :rolleyes:

En mijn verzameling staat alleen uit de laatste 30 delen van Suske en Wiske. Die zijn wel allemaal eerste druk. :rolleyes:

fluiten schreef:

De laatste dertig delen van S&W en bovendien in eerste druk??? 8o8o8o Dan heb je daar toch al gauw een waarde van om en bij de € 33.00 :smiley:

mi-jah schreef:

Origineel geplaatst door fluiten
De laatste dertig delen van S&W en bovendien in eerste druk??? 8o8o8o Dan heb je daar toch al gauw een waarde van om en bij de € 33.00 :smiley:

Het zou me zelfs verbazen als van die S&W’s nog een tweede of derde druk zou volgen! :stuck_out_tongue:

the pope schreef:

die rommel draait in elk geval nog erg puike oplages (of dat nu in eerste of tweede druk is)

mi-jah schreef:

Ja, inderdaad… Sad but true… :frowning:

Veter schreef:

Aan de hand van de foto van een boekenkast je adres uitpluizen? Straffe IT’er! :smiley:

Ben benieuwd naar de foto! :slight_smile:

$tripofiel schreef:

En ik naar het adres…

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Iyo74 schreef:

Da’s jammer, ja. Van een goede investering kan je dan niet echt spreken…:rolleyes:

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door Veter
Aan de hand van de foto van een boekenkast je adres uitpluizen? Straffe IT’er! :smiley:

Stel dat ik nou die gek zou zijn? Ik zeg wel “stel”. Geef toe dat we toch al het één en ander van TIA weten. Ik bedoel gewoon dat anoniem niet bestaat en dat je moet opletten met sommige zaken te publiceren op het internet.

Iyo74 schreef:

Tja, z’n collectie is ook openbaar, dus een foto van die boekenkast zal er niet veel aan veranderen… :wink:

Surya schreef:

Origineel geplaatst door Iyo74

Da’s jammer, ja. Van een goede investering kan je dan niet echt spreken…:rolleyes:
Inderdaad, maar ik heb er wel een 2 of 3 die meteen na 't verschijnen op waren en dus meteen een pak meer waard waren, maar dat compenseerde niet bepaald, en de meeste daarvan zijn recentelijk herdrukt, dus die waarde is inmiddels ook foetsjie. Zo lang ik ze maar graag lees :slight_smile:

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door Iyo74
Tja, z’n collectie is ook openbaar, dus een foto van die boekenkast zal er niet veel aan veranderen… :wink:

Ik denk dat ze liever zulle snollen bij Cuppenh :smiley:

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door fluiten
Origineel geplaatst door Veter

Stel dat ik nou die gek zou zijn? Ik zeg wel “stel”. Geef toe dat we toch al het één en ander van TIA weten. Ik bedoel gewoon dat anoniem niet bestaat en dat je moet opletten met sommige zaken te publiceren op het internet.

“Waar ik leef” is natuurlijk bij iedereen gekend :smiley:

T.I.A schreef:

Bij deze vandaag geïnstalleerd en foto getrokken zonder strips erin.
Met strips volgt wel één dezer dagen :))

En Fluitje… je ziet toch wel duidelijk waar dit is hé :wink:

the pope schreef:

mooie sobere kast

en erg efficiënt ruimtegebruik (y)