Asterix 50 jaar

Veter schreef:

Blijkbaar is het vandaag de 50ste verjaardag van Asterix.
Google vond het alvast de moeite er een speciaal logo voor te maken. :slight_smile:

T.I.A schreef:

Ik stond vandaag mat hun nieuwste album in mijn handen maar na ff bladeren terug gelegd…
Mijn drang tot completeren heeft voorlopig nog niet de bovenhand gehad :smiley:

fastie schreef:

heb ik ook gemerkt op google?
zijn de nieuwe asterix’ nog de moeite om te lezen?

the pope schreef:

pas als je alle oudere gelezen hebt, mag je het beginnen overwegen :wink:

fluiten schreef:

Persoonlijk vond ik deze laatste Asterix een van de betere van de laatste jaren. Geen topper als in het Uderzo-tijdperk, maar als verjaardagsalbum zeer te smaken.

the pope schreef:

goscinny-tijdperk :wink:

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door the pope

Getver, wat een overgeeflijke fout.

mi-jah schreef:

Origineel geplaatst door fluiten

Ben je je ervan bewust dat je in de (http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=4037&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=1)-finale voor Franquin aan het stemmen bent? :stuck_out_tongue:

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door mi-jah

Ben je je ervan bewust dat je in de (http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=4037&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=1)-finale voor Franquin aan het stemmen bent? :stuck_out_tongue:

Shit, ik dacht dat het Lefranc was.

:smiley:

mi-jah schreef:

Origineel geplaatst door mi-jah

Shit, ik dacht dat het Lefranc was.

:smiley:
Nou moe!? :wink:

Veter schreef:

Mij is het verjaardagsalbum trouwens zwaar tegengevallen! Ik had er al niet veel van verwacht, maar toch nog ontgoocheld.
Geen verhaal, een samengeklutst zootje van restjes, terugblikken en (slechte) ideetjes?
Voor mij: te mijden! :frowning:

ignoramus schreef:

heb het vandaag even vastgehad en netjes teruggezet.

mi-jah schreef:

Origineel geplaatst door Veter
Mij is het verjaardagsalbum trouwens zwaar tegengevallen! Ik had er al niet veel van verwacht, maar toch nog ontgoocheld.

Da’s toch eigenlijk al een prestatie op zich: ergens weinig van verwachten, en dat het album dan toch nog kan tegenvallen! Zwaar zelfs! 8o :smiley:

Veter schreef:

Als je denkt dat iets matig tot slecht zal zijn, en het is dan vreselijk slecht, tja… :smiley:

mi-jah schreef:

Voor de volgende Uderzo dan dus de verwachting maar een pak naar beneden bijstellen… :wink: