Er bestaat wel degelijk een luxe uitgave van Khani. Jij hebt een foute cover toegevoegd, waarschijnlijk van een andere uitgave?
Ik heb de foute cover verwijderd en vervangen door de juiste.
Origineel geplaatst door Veter
Er bestaat wel degelijk een luxe uitgave van Khani. Jij hebt een foute cover toegevoegd, waarschijnlijk van een andere uitgave?
Ik heb de foute cover verwijderd en vervangen door de juiste.
Het is dat wat ik bedoelde dat ik hem verkeerd gezet heb, de cover is een uitgave van stripwinkel Alex maar deze zit nog niet in de databank denk ik
Dit is de cover van uitgever stripwinkel Alex…
en bijhorende tekst bij opmerkingen:
Oplage slechts 500 exemplaren. Uitgegeven door stripwinkel Alex. Incl genummerde en gesigneerde zeefdruk.
Origineel geplaatst door Veter
Dit is een luxe uitgave (Stripwinkel Alex) van het 16de deel - De weg en de deugd (en niet van de bundel), en is intussen toegevoegd.
Dat was idd wat ik bedoelde… ik was mis had hem bij INT 8 gezet maar vond het verdacht als ik vergeleek met de INT 7 enz en besloot het verder in de gaten te houden en zie, nu dus recht gezet ! :))
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.