202 marvel comics waaronder de hele infinity wars en crusade crosover, sons of midnight, xforce, wolverine,ghostrider, marvelman, xforce, xmen, dr strange etc. voor 60 euro
256 image comics waaronder spawn,dragon,brigade,youngblood, wetworks, knighthawk etc allemaal vanaf nr 1 voor 70 euro
Alle nederlandse comics voor 0,25 per stuk of 50 euro voor allemaal samen
Als je alles ineens koopt geef ik er nog 33 comics van o.a dc,malibu,fleetwood etc bij
EC/
THE HAUNT OF FEAR; 1
TALES OF THE CRYPTE; 3 4 6
VAULT OF HORROR; 1 4 5
WEIRD SCIENCE; 2
MALIBU/
DINOSAURS FOR HIRE; 1 2 3 6 7 8 9 10
STREET FIGHTER 2 3
ULTRAVERSE PRIME; 1
MIRAGE/
TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES; 34
SAVAGE DRAGON VS TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES; 1
ETERNITY/
JACK THE RIPPER; 1 3
DC/
GREATEST 1950’S STORYS EVER TOLD HARDCOVER
WEREWOLF BY NIGHT; 4
TEEN TITANS SPOTLIGHT; 13
SAGA OF THE SWAMPTHING TPB
BATMAN RETURNS MOVIE SPECIAL
INFERIOR 5; 5
BATMAN VS PREDATOR; 3
THE FOREVER PEOPLE; 29
Ik heb wel interesse in die Nederlandstalige comics omdat ik denk dat m’n zoontje daar zeker zal in geïnteresseerd zijn (natuurlijk zou ik ze ook zelf lezen), maar ik vraag me toch af of de meeste van die nummers afzonderlijk te lezen zijn? Vormen die reeksen niet vaak een verhaal dat gespreid is over meerdere delen?
inderdaad er zijn reeksen die verhaallijnen hebben die over meerdere nummers lopen of over meerdere reeksen zelfs. Denk wel dat de meeste verhaallijnen intact zijn.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.