Fumetti schreef:
kaarten, maar geen poker
queen of spades of zoiets
stijl laatste twintig jaren
afgaande op tekenstijl zou ik eerst bij dargaud zoeken, maar das natuurlijk bij gebrek aan betere suggestie ![]()
Fumetti schreef:
kaarten, maar geen poker
queen of spades of zoiets
stijl laatste twintig jaren
afgaande op tekenstijl zou ik eerst bij dargaud zoeken, maar das natuurlijk bij gebrek aan betere suggestie ![]()
woelfie schreef:
't is inderdaad een Dargaud reeks, maar in het Nederlands verschenen bij Saga
$tripofiel schreef:
(Ken Games - Uitgaves van deel 2 Blad - stripINFO.be), die kaarten deden uiteindelijk een klein lichtje branden en met de laatste tip zo gevonden!
Volgende is weer iets gemakkelijker, dedju. ![]()

Chris Van de Meerssche schreef:
had ik niet geweten, die Ken Games
ne (De kleine prins (Sfar) - Uitgaves van deel 1 De kleine prins - stripINFO.be)

Iyo74 schreef:
Verdikke, deze zegt me wel wat, maar ik kan niet op de titel komen. Zal eens grondig in m’n kast moeten snuisteren…
Iyo74 schreef:
't Was iets met een (Koning Snotneus - Uitgaves van deel 4 Adalbert redt zich wel - stripINFO.be)!

laat (Het narrenschip - Uitgaves van deel 3 Turbulenties - stripINFO.be)nu net een van mijn favoriete strips zijn …

$tripofiel schreef:
(De rioolkoninkjes - Uitgaves van deel 6 Verhalen over rioolkoninkjes - stripINFO.be) was ook niet moeilijk!
Volgende:

Afbeelding bestaat precies nog niet? ![]()
woelfie schreef:
Volgende afbeeldingen komen er zeer binnenkort aan.
Nog even uitzoeken en naar de chef sturen
Surya schreef:
Ze staan er op!
Surya schreef:
Gevonden
Volgende:

$tripofiel schreef:
Dat is (Melisande - Uitgaves van deel 10 Verhalen bij volle maan - stripINFO.be), wel in spiegelbeeld maar toch herkend!
Volgende:

Dedju, mag niet raden zeker! ![]()
woelfie schreef:
Precies niet bij iedereen gekend, deze prinses met een Staartje.
(of de andere 3 protagonisten de niet op de foto staan)
quequette gaf niet het juiste antwoord.
transseksuweel ook niet
maar (De 4 helden - Uitgaves van deel 21 De tovenaar - stripINFO.be) wel

$tripofiel schreef:
(De Katamarom - Uitgaves van deel 2 De tovenaar van de grote beer - stripINFO.be)zag ik direct aan de stijl!
Volgende:

Mag weer niet linken zeker! ![]()
Surya schreef:
(Jommeke - Uitgaves van deel 14 Op heksenjacht - stripINFO.be) was vrij makkelijk te vinden, ook op stijl ![]()
Volgende:

$tripofiel schreef:
De stijl van Boucq F. heb ik (De vrouw van de tovenaar - Uitgaves van deel 1 De vrouw van de tovenaar - stripINFO.be) toch herkend.
Weeral naar volgende:

![]()
Surya schreef:
Tiens, welke zou dat kunnen zijn ![]()
woelfie schreef:
Dit is zeker de moeilijkste van de reeks.
Geen gokje, Surya?
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.