En wil dat dan zeggen dat die covers terug zullen staan, of zullen ze effectief opnieuw moeten toegevoegd worden?
En in het laatste geval, zullen we op een relatief eenvoudige manier kunnen weten WELKE covers verdwenen zijn, zodat we enigszins actief kunnen zoeken?
Het is best mogelijk dat ze op je harde schijf staan, maar dat is geen antwoord op de vraag. Dus om woelfie te citeren: “En wil dat dan zeggen dat die covers terug zullen staan, of zullen ze effectief opnieuw moeten toegevoegd worden?”
Wil dat dan zeggen dat de vele uren die ik reeds besteed heb aan het vinden en terugzetten van covers eigenlijk overtollig en verloren werk was?
Je had dan wel al enkele weken geleden duidelijk kunnen zeggen dat we daar voorlopig geen werk moesten insteken. Omdat je (en hopelijk zéér spoedig!!!) die covers kan terugzetten.
Ik heb daar ondertussen (nog maar eens een keer) al zeer veel werk ingestoken om telkens als ik een reeks tegenkwam waar tientallen covers verdwenen waren, dat te gaan opzoeken en ze terug te zetten.
En er zijn ook heel wat leden die moeite doen om covers opnieuw in te scannen en terug te zetten. Waarbij ik ook telkens werk heb op ze te controleren en goed te keuren.
Dat betekent dat dit allemaal overtollig werk van iedereen was!
Niet fijn om zo voor de gek gehouden te worden Surya, niet fijn!
Sorry als dat niet duidelijk was, ik heb toen reeds ergens aangegeven dat ik alles nog had en als ik iets heb kan ik het terugzetten. Sorry voor de verwarring.
Ja, het is jouw site en dus doe je ermee wat je wilt.
Maar bijna altijd zijn er problemen zodra er een redelijk grote wijziging optreedt, of dat nu nieuwe of andere code is, of nu, bij de verhuis naar een nieuwe host.
Er is duidelijk een probleem met communicatie en met inproductiezetting.
Door deze manier van werken heb ik geen zin meer om tijd in de site te steken.
ik kom nu ook tot de conclusie dat er covers zijn verdwenen in rubriek mijn collectie. ik vind het zeer jammer want stripinfo is tot nu toe de beste site voor een stripcatalogus te aan te maken. word hier nog werk van gemaakt?
Helaas zijn enkele covers permanent verloren gegaan. Ze zullen dus opnieuw toegevoegd moeten worden. Dit gebeurt door zowel de moderators als de gebruikers, dus alle hulp hierbij is welkom.
Wat ik wel kan zeggen is dat er achter de schermen veranderingen doorgevoerd zijn om dit in de toekomst te voorkomen.
mja… dan zit er niks anders op dan mijn scanner van onder stof te halen en sommige covers in te scannen en ze terug in mijn eigen collectie te plaatsen. om de autist in mij tevreden te stellen want zeg nu zelf een eigen collectie met ontbrekende covers is niets he?
goed ik ga nu een lijst maken en dan scan ik ze in en zie ik wat ik kan doen
Ah, is het daarom dat je die covers tientallen keren doorgestuurd hebt?
Ze komen in elk geval toe, dus 1 keer is voldoende.
Probeer ook enkel covers door te sturen die je zelf ingescand hebt, dan ben je zeker dat het de juiste zijn, en zorg er dan ook voor dat ze bij de juiste uitgave staan.
Foto’s van covers, of covers met logo’s van andere sites worden niet geplaatst.
Die error 500 is vreemd, er lijkt niemand anders problemen mee te hebben. Kan je misschien eens proberen om de pagina bij de strip waar je een cover wil toevoegen eerst eens te verversen met een Ctrl+F5? Misschien zit er nog ergens een stukje oude code in je browsercache.
ik heb om te proberen 3 covers in gescand en proberen te plaatsen. en op 1 of andere manier worden ze ook geplaatst.
nu heb ik binnen enkele dagen vakantie en ga de covers inscannen die in mijn collectie ontbreken. alvast mijn excuses aan de moderators als er soms afbeeldingen dubbel binnen komen. (ik weet niet juist waar ik ze moet toevoegen) maar ik doe al zins mijn best om een bijdrage te leveren.
Toch graag wat meer aandacht waar je ze plaatst aub!
Een Dupuis cover bij een Mezzanine uitgave, of een Het Volk cover bij een Dupuis uitgave, dan weet ik onmiddellijk dat het fout is…
Maar als ik je dus niet kan betrouwen, moet ik elke cover individueel gaan opzoeken en nakijken of je wel de juiste versie doorstuurt, en daar kruipt vreselijk veel tijd in.
Opletten dus aub!
ja kijk, niemand zal betrouwbaar zijn zeker? voor mij kruipt bij het scannen ook zeer veel tijd in (en dat voor een hobbyist met weinig tijd) ook ik ben maar een mens en maak ook wel een fouten!!!
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.