Enkelingen die draadjes vol posten met vaak verdoken reclame voor hun eigen winkel/website. :rolleyes:
anderen die dan een eigen gestarte draad trachten levend te houden door continu niet relevante gegevens toe te voegen.
En dan heb je inderdaad nog die âintellectuelenâ en âalternatievenâ die zich âkennerâ noemen van het stripgenre en kleinerend doen over de meest populaire strips van Vlaanderen en omstreken maar wel graag van diezelfde strips een originele plaat zouden willen kopen aan spotprijzen.
Origineel geplaatst door fluiten
Zelf vind ik DGR zo goed als dood.
Ah? Het is nu meer dan anderhalf jaar geleden dat ik stopte het te frequenteren (uit tijdsgebrek), en toen was het best nog springlevend. Is het zo veranderd?
Enkelingen die draadjes vol posten met vaak verdoken reclame voor hun eigen winkel/website. :rolleyes:
anderen die dan een eigen gestarte draad trachten levend te houden door continu niet relevante gegevens toe te voegen.
En dan heb je inderdaad nog die âintellectuelenâ en âalternatievenâ die zich âkennerâ noemen van het stripgenre en kleinerend doen over de meest populaire strips van Vlaanderen en omstreken maar wel graag van diezelfde strips een originele plaat zouden willen kopen aan spotprijzen.
Origineel geplaatst door Surya Origineel geplaatst door fluiten
Ah? Het is nu meer dan anderhalf jaar geleden dat ik stopte het te frequenteren (uit tijdsgebrek), en toen was het best nog springlevend. Is het zo veranderd?
Die lullen daar over hun verzameling die ze verzekeren voor 1200 euro per jaar . ?( 8o.
Origineel geplaatst door Deecee1
Die lullen daar over hun verzameling die ze verzekeren voor 1200 euro per jaar . ?( 8o.
Gut, alweer iets waar ik niet meer mee kan stoffen. Toen een aantal jaren geleden mijn verzekering, na herwaardering, de 1000 euro haalde heb ik die meteen opgezegd. Ik gebruik dat geld liever om wat leuks voor mijn verzameling te kopen (en met dat soort bedragen kun je wel IETS leuks vinden, niet?)
Origineel geplaatst door cuppenh
Ik gebruik dat geld liever om wat leuks voor mijn verzameling te kopen (en met dat soort bedragen kun je wel IETS leuks vinden, niet?)
En dan heb je inderdaad nog die âintellectuelenâ en âalternatievenâ die zich âkennerâ noemen van het stripgenre en kleinerend doen over de meest populaire strips van Vlaanderen en omstreken maar wel graag van diezelfde strips een originele plaat zouden willen kopen aan spotprijzen
Gezien bovenstaande verbaas ik me over je veelvuldige posts op de Reep. Of ben je een beetje masochistisch ?
Stripverzamelen is meer dan een hobby â het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.