Nieuw op het forum

fluiten schreef:

Zelf vind ik DGR zo goed als dood. :smiley:

Enkelingen die draadjes vol posten met vaak verdoken reclame voor hun eigen winkel/website. :rolleyes:

anderen die dan een eigen gestarte draad trachten levend te houden door continu niet relevante gegevens toe te voegen.

En dan heb je inderdaad nog die “intellectuelen” en “alternatieven” die zich “kenner” noemen van het stripgenre en kleinerend doen over de meest populaire strips van Vlaanderen en omstreken maar wel graag van diezelfde strips een originele plaat zouden willen kopen aan spotprijzen.

Voila, dat ei ben ik ook weer kwijt.

Edit: ook een prettig weekend. :wink:

Project_Z schreef:

Oeps
 nog iets vergeten

Welkom op stripinfo.be stallion ! :wink:

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door Project_Z
Oeps
 nog iets vergeten

Welkom op stripinfo.be stallion ! :wink:

Oeps, inderdaad. Welkom Stallion. :open_mouth:

Surya schreef:

Origineel geplaatst door fluiten

Ah? Het is nu meer dan anderhalf jaar geleden dat ik stopte het te frequenteren (uit tijdsgebrek), en toen was het best nog springlevend. Is het zo veranderd?

Deecee1 schreef:

Enkelingen die draadjes vol posten met vaak verdoken reclame voor hun eigen winkel/website. :rolleyes:

anderen die dan een eigen gestarte draad trachten levend te houden door continu niet relevante gegevens toe te voegen.

En dan heb je inderdaad nog die “intellectuelen” en “alternatieven” die zich “kenner” noemen van het stripgenre en kleinerend doen over de meest populaire strips van Vlaanderen en omstreken maar wel graag van diezelfde strips een originele plaat zouden willen kopen aan spotprijzen.

Voila,** dat ei ben ik ook weer kwijt.**

Edit: ook een prettig weekend. :wink:

?(

Deecee1 schreef:

Origineel geplaatst door Surya

Ah? Het is nu meer dan anderhalf jaar geleden dat ik stopte het te frequenteren (uit tijdsgebrek), en toen was het best nog springlevend. Is het zo veranderd?
Die lullen daar over hun verzameling die ze verzekeren voor 1200 euro per jaar . ?( 8o.

Surya schreef:

Als mijn verzameling zo veel waard is zal 't veel zijn :smiley:

cuppenh schreef:

Origineel geplaatst door Deecee1
Die lullen daar over hun verzameling die ze verzekeren voor 1200 euro per jaar . ?( 8o.

Gut, alweer iets waar ik niet meer mee kan stoffen. Toen een aantal jaren geleden mijn verzekering, na herwaardering, de 1000 euro haalde heb ik die meteen opgezegd. Ik gebruik dat geld liever om wat leuks voor mijn verzameling te kopen (en met dat soort bedragen kun je wel IETS leuks vinden, niet?) :stuck_out_tongue:

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door cuppenh
Ik gebruik dat geld liever om wat leuks voor mijn verzameling te kopen (en met dat soort bedragen kun je wel IETS leuks vinden, niet?) :stuck_out_tongue:

En als je een paar jaar spaart (en goed investeert), kan je zelfs beginnen dromen van sommige items uit (http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=3451) hier op internet! :wink:

cesar schreef:

En dan heb je inderdaad nog die “intellectuelen” en “alternatieven” die zich “kenner” noemen van het stripgenre en kleinerend doen over de meest populaire strips van Vlaanderen en omstreken maar wel graag van diezelfde strips een originele plaat zouden willen kopen aan spotprijzen

Gezien bovenstaande verbaas ik me over je veelvuldige posts op de Reep. Of ben je een beetje masochistisch ?